دانلودکده

دانلود همه چی

دانلودکده

دانلود همه چی

دانلود بازی Sword of the Stars II: Lords of Winter برای PC

در بازی جذاب Sword of the Stars 2 ، بازیکنان با شش مرحله از شماره ۱ این بازی به همراه افزونه های این نسخه روبرو خواهند شد در حالیکه اسرار تاریکی سری های تاریکی این بازی را کشف می کنند. اسم این اسرار Suul'ka می باشد – نام یک مسابقه ی قدیمی که مسئول نگهداری از Liir و Zuul و سایر افراد ساکن در سرزمین SotS می باشد. تکنولوژی جدیدی در این بازی به نام SotS2 به کارگرفته شده که ۴برابر تکنولوژی ورژن قدیمی تر آن یعنی SotS می باشد. این تکنولوژی هیچ محدودیتی در مسابقات جدید ندارد و می تواند در هر گستره ای به کار گرفته شود. این تکنولوژی به سمت یک استاندارد جدید در بازی های مسابقه ای فضایی می رود. شما از هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

sword of the stars ii cover دانلود بازی Sword of the Stars II: Lords of Winter برای PC

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Sandra Fleming Chronicles: Crystal Skulls برای PC

Sandra Fleming Chronicles: Crystal Skulls یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. کاشف ها و ماجراجویان سراسر دنیا وسوسه شده اند تا جمجمه کریستالی را به دست بیاورند. آن ها باید در جزیره ای دور افتاده و در اعماق جنگل به جستجو و رقابت برای به دست آوردن جمجمه بپردازند. بازی دارای گرافیک بسیار زیبایی می باشد. امیدواریم بازی Sandra Fleming Chronicles: Crystal Skulls مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Sandra Fleming Chronicles Crystal Skulls دانلود بازی Sandra Fleming Chronicles: Crystal Skulls برای PC

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی مدیریت سوپر مارکت Supermarket Management 2 برای PC

Supermarket Management یک بازی بسیار زیبا، جذاب و سرگرم کننده برای ویندوز می باشد که شما نقش یک مدیر فروشگاه را بر عهده دارید و باید وظایف تان را به بهترین شکل انجام دهید. ابتدا با فروشگاهی کوچک شروع خواهید کرد و سپس با پیشرفت در کارتان، فروشگاه تان را نیز گسترش می دهید و مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب کرده و درآمدتان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. این بازی بسیار سرگرم کننده بوده و علاوه بر گرافیک بسیار مناسب، از حجم بسیار مناسبی نیز برخوردار است. بازی Supermarket Management را در ادامه با لینک مستقیم از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Supermarket Management 2 دانلود بازی مدیریت سوپر مارکت Supermarket Management 2 برای PC

 

ادامه مطلب ...

بازی پرتابل مدیریت مزارع کشاورزی The Joy of Farming Final

The Joy of Farming عنوان یک یک بازی مدیریتی و سرگرم کننده می باشد که در این بازی شما می بایست به پرورش انواع هویج ، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سایر سبزیجات بپردازید و آن ها را برای عرضه به مشتریان آماده کنید . بازی دارای ۶۵ مرحله ی جذاب می باشد که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . در ادامه می توانید نسخه قابل حمل (بدون نیاز به نصب) این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

The Joy of Farming بازی پرتابل مدیریت مزارع کشاورزی The Joy of Farming Final

ادامه مطلب ...

دانلود بازی ۷۵۵۴ برای PC

۷۵۵۴ یک شوتر اول شخص است که به طور کامل بر بخش داستان متمرکز شده است. گیم‌پلی بازی با قهرمانی سربازی انجام می‌شود که در طول ۱۰ سال در جبهه‌ها به سر می‌برد و شرایط مختلفی از جنگ را تجربه می‌کند. گاهی دفاع از سرزمین‌های اشغال شده و گاهی هجوم به دل سنگر دشمنان با سلاح‌های متنوع و البته قدیمی، بخش‌های اصلی گیم‌پلی را تشکل می‌دهند. اگر بازی‌خور با تجربه‌ای باشید، با دیدن این بازی نسخه‌های قدیمی‌تر ندای وظیفه در ذهنتان تداعی خواهد شد. ۷۵۵۴ به تاریخ ۷ می سال ۱۹۵۴ اشاره دارد که به احتمال زیاد نام بازی از طرز قرائت خاص این تاریخ در ویتنام بدست آمده است. در این تاریخ، ‌ویتنام به یک پیروزی بزرگ در جنگ دست یافت. بخشی از ارتش فرانسه که برای کمک به آمریکا به ویتنام آمده بود، شکست سنگینی را متحمل شد و باقی نیروها، خود را تسلیم کردند. صرف نظر از این که بازی از منظر فنی چه خصوصیاتی دارد، این موضوع بسیار مورد توجه و خوشایند بازی‌دوستان در جهان قرار گرفته است. پیش نمایش‌های این بازی در سایت‌های نمایش ویدئو مانند YouTube بیش از صدهزار Like دریافت کرده است؛ با وجود این که بازی در نگاه اول، توان رقابت با بازی‌های برجسته روز را دارا نیست. از منظر گرافیکی بازی کمی قدیمی به نظر می‌رسد چرا که شرکت کوچک ویتنامی شش سال زمان برای ساخت این بازی صرف کرده است. با این وجود، بازی تقریبا نرم و روان حرکت می‌کند و البته سازنده بازی نیز قول داده است تا زمان عرضه جهانی بازی، گرافیک بازی را تا حدی ارتقا دهد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی ۳DM بازی|

 

7554 cover دانلود بازی 7554 برای PC

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Alan Wake برای PC

Alan Wake (نبرد با تاریکی) یک بازی ماجراجویانه می باشد که یکی از برترین قسمت های بازی ، داستان عمیق و درگیرکننده اش است . بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند … پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند … ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد .

 

| نسخه معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |

 

Alan Wake cover دانلود بازی Alan Wake برای PC

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBO

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول XBOX360|

 

HP Part2 cover دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel برای XBOX360

در دو سال  نیم پیش یعنی در اواسط سال ٢٠٠٩ میلادی  کمپانی بازیسازی ubisoft بازی ندای خوارز: کارتل در عصر جدید و در دنیایی مشابه به غرب وحشی کابوی‌ها رخ می‌دهد. سفری خونین از شهرهای لوس آنجلس آمریکا تا خوارز مکزیک در داستانی دلیرانه با شخصیت‌هایی جالب توجه و انتخاب‌های بسیار متنوع در گیم پلی بازی. عدالت را در این تیراندازی وسترن در دست بگیرید . بعد از ۳ سال از  منتشر ساختن اولین عنوان  از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez تصمیم بر این گرفت که  عنوانی خارق العاده ای دیگری را به منظور ادامه ای بر بازی رایانه ای Call of Juarez  منتشر کند و در زمانی که بازی رایانه  ای Call of Juarez: Bound منتشر گرداند مورد تقدیر سازمان ها قرار گرفت و در طرفی دیگر توانست نمرات بالای را دریافت کند  و  این بدین معنا بود که سری بازی های رایانه ای Call of Juarez سری محبوبی است و بالاخره بعد از ۲ سال از انتشار  دومین عنوان این سری از بازی های رایانه ای یعنی در سال ۲۰۱۱ میلادی  کمپانی بازیسازی ubisoft تصمیم بر این گرفت که سومین عنوان از سری بازی  های رایانه ای وسترنی Call of Juarez را رونمایی کند. بازی رایانه ای Call of Juarez: The Cartel سومین عنوان از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez است.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|بازی به صورت Region Free می باشد|

 

thecartel cover small دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel برای XBOX360

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Deus Ex: Human Revolution برای XBOX360

داستان بازی در سال ۲۰۲۷ جریان دارد ، یعنی ۲۵ سال قبل از وقایع اتفاق افتاده در Deus Ex ! داستان اصلی این عنوان ، در پنج شهر مختلف روی می دهدکه از میان آنها می توان به شانگهای و مونترال اشاره نمود. Adam Jensen ، یکی از شخصیت های متزلزل و غیر قابل پیش بینی در Human Revolution است و شما در طول بازی مجبورید با اخلاق و اعمال وی دست و پنجه نرم کنید ، زیرا نقش او را شما عهده دار خواهید بود. وی از افسران امنیتی متشخص در شرکت صنایع Sarif می باشد و مدت هاست که به کار در آنجا مشغول است. کاری که او در این شرکت اعمال می کند ، حفاظت از یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که دانشمندان Sarif ، تمام روز در آنجا مشغول بکار هستند. برای مشاهده ادامه توضیحات و نقد کامل بازی و دانلود رایگان بازی برای کنسول XBOX360 با لینک مستقیم و کاملا رایگان ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|بازی به صورت Region Free می باشد|

 

deus cover small دانلود بازی Deus Ex: Human Revolution برای XBOX360

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Dead Island برای XBOX360

موضوع اصلی بازی سرزمین مردگان بر این اثاث است که شما تنها بازمانده از یک حادثه هستید. شما به کلی در یک جزیره اسرار آمیز گم شدید، و از این بدتر همسر شما ناپدید شده است و نمی دانید آیا زنده است یا مرده؟ در کجای این جزیره مرموز است؟ و در اینجا اهی از اعماق وجودتان خواهید کشید، و از همه مهمتر اینکه چگونه باید از پس این زامبی های عجیب و غریب بر آمد؟ سازندگان این بازی وعده داده اند که می خواهند در هر جای از جزیره از به کار گیری زامبی های استفاده کنند که به صورت مرموزی شما را محاصره می کنند و ناگهان به صورت غریزی و دست جمعی شما را مورد حمله ناگهانی قرار می دهند. هرچند به نظر نمی رسد که این کار جز آخرین هنرهای اختراعی مبارزاتی برای زامبی ها باشد در بازی باشد. اما با تمام این حرف ها، بازی سرزمین مردگان یک بازی شوتر سرعتی است چه در گام ها و چه در تیر اندازی ها.

|بازی به صورت Region Free و تنها قابل اجرا بر روی کنسول های دارای JTAG می باشد|

 

dead island cover دانلود بازی Dead Island برای XBOX360

  

 

ادامه مطلب ...