دانلودکده

دانلود همه چی

دانلودکده

دانلود همه چی

نقد بررسی بازی dead rising 2

 

 

 

 در این پست قصد پرداختن به نقاط ضعف و قوت بازی dead rising 2 رو داریم

در این پست قصد پرداختن به نقاط ضعف و قوت بازی dead rising 2 رو داریم 

 

 

نقاط ضعف بازی  

بازی مثلا open world هست اما تو بازی وقت برای گشت گذار،انجام ماموریت های جانبی،نجات زنده ها و ... رو نداریم تا میایم بجنبیم و یه ماموریت جانبی انجام بدیم زمان ماموریت اصلی تموم میشه.وقت برای کار های دیگه نداریم که این یه نقطه ضعف بازیه.  

 

با این که تو بازی از موجودات ترسناک(زامبی)استفاده شده اما بازی اصلا ترسناک نیست همه جا پره از زامبی و گیمر دیگه هیچ هیجانی نداره.که این خیلی خوب نیست،وقتی تو بازی از موجودات ترسناک تخیلی استفاده میشه پس باید بازی هم ترسناک و دلهره اور باشه مثل بازی silent hill یا حداقل resident evil اما این دیگه خیلی اکشن و بکش بکش هست! 

 

 

نقاط قوت بازی 

 

تو بازی از هر ایتمی میشه استفاده کرد.مثلا وقتی زامبی هارو میبینی  میتونی با هر چی که دم دستت بزنیشون از سطل زباله و گلدون و صندوق پول و چوب لباسی و ... گرفته از این طرف وسایل نجاری و باغبانی و ورزشی و اتش نشانی و... مثل بیل و تبر و دریل و چکش و چوب بیس بال اسپری رنگ و مخروط پلیس و کپسول اتش نشانی از اون طرف وسایل نقلیه سبک و سنگین مثل  ویلچر و ماشین چمن زنی و گاری رفتگر و میز گارسون رستوران ها و دوچرخه بچه و موتور و ماشین و از طرف دیگه سلاح های گرم و سرد مثل تیر کمان و چاقو و شمشیر و ساتور و کلت و شات گان و مسلسل ها و نارنجک و molotov و راکت لانچر هستند که این خیلی خیلی به پیشرفت بازی کمک میکنه. 

 

تو بازی در همه مغازه ها بازه و کارکتر میتونه با رفتن تو هر مغازه ای ایتم های جدیدی برداره یا قیافه کارکترش رو عوض کنه...جالب اینجاست که تو بازی داخل صحنه ها قیافه کارکتر باقی میمونه و به چهره اولیه باز نمیگرده که این نشونه قوت بازی هست. 

  

تو بازی با این که این همه سلاح وجود داره باز هم میشه سلاح ها رو باهم قاطی کرد و یه سلاح جدید ساخت مثلا میشه پارو رو با اره برقی قاطی کرد و اون سلاحی که تو عکس بالا میبینید رو ساخت یا میشه با قاطی کردن دستکش بکس و چاقو  پنجه بکس ساخت یا با قاطی کردن میل گرد و فشفشه راکت لانچر ساخت که وقتی به زامبی ها میزنی منفجر میشن!!!برای باز گردانی جوون کلی مواد غذایی وجود داره. 

 

با کشتن زامبی ها،نجات زنده ها و انجام ماموریت ها به کارکتر امتیاز هایی تعلق میگیره که در نهایت لولش(level)میره بالا و هر بار که لولش افزایش میابه مثلا جای ایتم هاش زیاد تر میشه یا خونش بیشتر میشه یا دستور ساخت یه سلاح ترکیبی جدید رو میگیره که بازی رو از یکنواخت بودن در میاره و متنوعش میکنه.مثلا بعد از گذراندن لول 2 یا 3 شما میتونید بعد از یه پرش زامبی ها رو با لقد بزنید یا بعد از گذراندن یه لول وقتی زامبی ها شما رو میگیرن با یه نوع جدید میتونید خودتون رو برهانید که خیلی بازی رو جذاب تر میکنه. 

 

بازی در کل بازی خیلی زیبایی هست داستان خیلی جذابی هم داره فقط ای کاش که برای گذراندن ماموریت های فرعی زمان بیشتری داشتیم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد